Serveis
Servei de recollida selectiva
Gener 2019
Dijous, dia 10, d'11 a 14 hores.
En breu es facilitarà el calendari de 2019.
Cal respectar els dies i hores de la deixalleria.
Horaris de deixalleria de Berga, Guardiola de Berguedà i Puig-Reig
Horari d'hivern:
- Dimarts a Dijous - 15:00 a 18:00
- Divendres - 15:00 a 19:00
- Dissabtes - 09:00 a 13:00 i de 15:00 a 19:00
- Diumenges - 09:00 a 13:00
Horari d'estiu:
- Dimarts a Divendres - 16:00 a 20:00
- Dissabtes - 09:00 a 13:00 i de 16:00 a 20:00
- Diumenges - 09:00 a 13:00
Jutjat de Pau
Informació sobre el Jutjat de Pau de la Nou de Berguedà.
El Jutge de Pau és la persona que representa l'Administració de Justicia en la Institució pública, com és un Ajuntament.
La plantilla de La Nou de Berguedà està composta per:
- Jutge de Pau - Encarregat del Registre Civil: Juan Soler Venturós.
L'atenció d'aquest servei es realitza a l'Ajuntament en horar d'Oficina.
Més informació al PDF.
Servei de Teleassistència
La teleassistència és un servei que permet comunicar-te les 24 hores del dia i els 365 dies de l’any amb professionals que estan preparats per oferir-te l’ajuda necessària a l’instant i en qualsevol moment.
Tindràs més autonomia, més seguretat a la llar i la teva família gaudirà d’una major tranquil·litat.
Qualsevol persona que visqui sola de forma permanent o durant gran part del dia i pugui estar en risc per motius de salut, discapacitat, dependència i/o edat avançada.
Apropa’t als serveis socials del teu ajuntament per informar-te del servei. Ells valoraran la teva situació, resoldran dubtes i podràs formalitzar la sol·licitud per gaudir del servei.
Servei d'Atenció Integral LGTBI (Consell Comarcal del Berguedà)
Des del Consell Comarcal del Berguedà es disposa del Servei d’Atenció Integral LGTBI, on s’ofereix acompanyament, informació i assessorament a les persones del col·lectiu LGTBI i les seves famílies. Especialment està adreçat a les persones que estiguin patint algun tipus de violència o discriminació a qualsevol àmbit de la seva vida per orientació sexual, expressió o identitat de gènere.
Servei especial de suport a la ciutadania per a l’impuls de la tramitació electrònica
Les autoritats estan adoptant mesures de tot ordre de suport a les famílies, les empreses i els/les autònoms/es adreçades a minimitzar l’impacte social i econòmic derivats de l’estat d’alarma per COVID19.
Per poder beneficiar-se de totes aquestes mesures els/les ciutadans/es, empresaris/àries i autònoms/es, necessiten fer tràmits i requereixen de documentació que han de facilitar diferents administracions.
La situació de confinament parcial i la necessitat de mantenir les mesures de distància social i de reduir, en la mesura del possible, la mobilitat recomanen afavorir la realització de tràmits de forma telemàtica. La realització de tràmits de forma telemàtica amb l’administració però, exigeix de coneixements, sistemes d’autenticació i habilitats que molts ciutadans i ciutadanes no tenen assolits. Donar-los suport en aquesta relació telemàtica és l’objectiu d’aquest servei que Diputació de Barcelona activa temporalment amb caràcter extraordinari i ofereix als ajuntaments SeTDIBA i que tenen com a destinataris finals la vostra ciutadania (particulars, empreses, entitats...)